kom inte på nån

hejhej:D
sitter på kåken å typ håller på somna är skit trött:( hih, när ja å jullan far hem kommer ja fan somna på dirren(A)
ehm, vad har hänt på kåken då? ehm, ingenting... vi såg en film som ja sett typ 100000 gånger hehe, lr aa 3 iaf:] men de är lite less den(A)
imorrn blire boda borg:D:D tagggga.. sen myskvl med jenna å jullan:D skojjsigt:D
idag vare skola, inte kul. fast dagen gick fort. hehe vi fick tillbaka matte provet idag, IG till mig jappp check, (A)
dagen idag: först hade vi svenska som gick ovanlig fort, sen blev de engelska fast vi såg ba film,LUNCH, dubbelmatte, ahhaha jag och jullan som sitt breve varann kanske inte alltid den bästa kombinationen(stavning) haha, men kul vare iaf:D
sen blev de stan, det blev en mössa. trosor(A), en tröja. hihi. sen blev de hem, typ stressa..
träning, kul med jobbigt=) sen skulle ja å jullan fara till kåken direkt så vi duscha.. haha vi duscha typ i en kvart. hahahaa men kul vare=) sen blev de kåken å ja nu sitter jag och skriver på min älskade blogg. hahamae men..=)
men hade bäst:*:*


Geoff är snällast i världen ;D/MELINA!!
RAZEK ÄER BEZT! :D
/med pistol hot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0