hurricane

tjooooolään
ha skrivit klart min teknik uppstas ska skicka in den, waah
hade muntliga nationella matte idag gick piiiisss, matte är inte min starka sida så ska få gö ett prov på torsdag på de delar ja ha missa om ja int klara de får ja ig i betyget:O:O:O vafan händer då ha aldrig haft ig varning i matte sen ba för att de gick piss på nationella så ska mitt betyg hänga på de, men aja få setill att ja klara de:*
hade gympa idag sprang 1,7km yeah, asså de gå skit bra att springa de srang hela vägen men sen på fotbollen orka ja int ens springa 1km:O sjuuukt aja ha slutat fotboll nu iaf.. får väl ut och springa eller nå så ja int bli en tjockis:D
men aja puspuss::*

Kommentarer
Postat av: jenna

jag tycker du ska färga antingen mörkbrunt eller plantinablont och endå ha dipdye.. eller vad de nu heter!!

2012-06-05 @ 17:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0