yeh, i´m afraid


hejhej, sry för dålig uppdatering:(
har verkligen int hunnit lr orkat:]
igår va iaf ja å lina på vitan, deägde som vanligt:D
idag på skolan hände väl int så mkt, lr ja kände mig som värsta pluggisen, idag på so:n skulle vi se film, sen ha vi prov på torsdag å ja ha varit sjuk så ja ha int fått mina kriterier, så ist för att se filmen, satt JAG å plugga:O galet:]
så ja ha pluggat ikvl, de blir väl att plugga imorrn å:(
sen imorrn på skolan ska vi se bio,tusen gånger starkare, den värka as bra:D

aja men ska försöka uppdatera lite mer sen
men till dess
hade:*

Kommentarer
Postat av: FANNY

pluggade och pluggade.. en rätt lång powernap tror jag du hann ta också;)

2011-02-01 @ 22:06:21
URL: http://hejfannyy.blogg.se/
Postat av: FANNY

pluggade och pluggade... en rätt lång powernap tror jag du hann med också;)

2011-02-01 @ 22:08:18
URL: http://hejfannyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0