sweetest ass in the world

Tänker ingen någonsin på vad som egentligen får er att känna att livet är värt att leva? Är det en strävan efter något ni har? En tro på något eller någon efter allt det här Drömmar gör livet värt att leva. Förhoppningar, tro, viljan att skapa och förändra. När du förlorat alla dina drömmar har du förlorat din livsvilja och tron på ett meningsfullt liv.Jag har många gånger i mitt liv stannat upp och funderat vad jag tycker gör livet värt att leva, vad jag ska göra av mitt liv och varför jag finns. jag är i vilket fall som helst helt sjukt rädd för att dö. Jag vill inte dö, jag vill leva förevigt. Men jag vet att jag måste dö, förr eller senare. Jag vill inte dö utan att ha gjort något. Antagligen kommer jag, precis som alla andra, dö utan att ha lämnat ett avtryck på världen. Jag kommer bara att dö ut, inte finnas mer. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0