dag03 - mina föräldrar

ja, ni som läste min å lennes blogg, ha redan läst de här, men ni andra, här kommer de lite om mina föräldrar


innan jag flyttade till nyhman, så bodde jag med min mamma på anderstorp,
javet, int hur länge ja bodde där men när ja var liten plutt så bodde vi på liten andra ställen i stan, men anyway..
sen när jag var 9 så träffade min mamma greger, sen flyttade vi hit just när jag skulle fylla 10,
ja, och för er som inte vet, så är ju min pappa död:/ han dog när jag var 10...
min mamma är alla oftas gald å vill alla gått:D ja sug på beskriva...:/
greger, han bodde i stan också innan vi flyttade hit, sen har han två barn, båda är tjejer. å dom bodde i norsjö sen när josse skulle börja gymnasiet så flyttade hon hit, fast jacce bor kvar i norsjö får väl se om hon också flytta hit nästa år,men som person är han också oftast gald men kan bli sur ibland, men vem kan inte:]

aja tror de va allt ja kom på:]

men hade;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0