ÄLSKAR DIG


tänkte göra ett lnlägg till världens bästa jullan=D


du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet
du måste förstå att du är nåt speciellt
aldrig ska jag släppa taget om dig!.
du är en äkta vän.
en som alltid finns vi sidan om.
en som alltid finns där och stöttar en när det verkligen behövs.
alla behöver en som du,
en som man kan lita på upp till 100000%,
men det är de inte alla som får,
jag är glad att jag har det & att jag just har dig.
jag älskar dej mest
du är ljuset i mitt liv
HAHA alla minnen,
med dej kan jag vara den som jag är,
men dej skrattar jag åt allt det dåliga
med dej är jag galen&kriminell
med dej så mår jag bäst!
du är min aldra bästa vän!
jagälskardej!(L)

Kommentarer
Postat av: jullan

Så jävla söt du är! Jag älskar dej:-*<3

2011-02-24 @ 09:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0