where have you been?

nu ska ja berätta en sak för er...
venne varför ja skriver de här men iaf,

sen vi flyttade hit, (nyhamn) för 6 år sen tro ja, jag, mamma greger jacce och josse, har det alltid varit att jag har varit "sämst" av oss barnen, sen jag ha varit liten på mina utväcklingssamtal har de alltid varit att lärarna har sagt att allt är ba dåligt och att mamma ska sitta där fortfarande och höra hur dålig sin dotter är. att gör henne besviken vad man än gö. jag har ljugit många gånger för min mamma men de är ba att ja int vill gö hon besviken på mig, för att jacce och josse är typ värsta "änglabarnen"
javet att ja är lätte lat hemma, men när ja väl gö nå får jag alltid höra men melina du kunde ha gjort de där mycket bättre,
och när ja gö fel få ja alltid mest skäll av oss barnen,  och om de är nå dålig nämen de måste nog vara melina, okej ja vet ju att de finns ett skäl jag ljuger typ om allt, men ändå känns ba så jävla tris, att de måste ALLTID vara jag,
att dom som värdesätter och dom betyder "mer"
och som med skolan ja är verkligen inte bra i skolan och jacce och josse är de, och mina betyg är int så bra att ja måste ännu en gång gö dom besvikna och över gymnasiet att allra minst ja ska gå en plugg linje, både jacce och josse ska plugga vidare att dom tro att ja kommer hamna på ica hela mitt liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0