you make me smile

hej, det här inlägget hade jag tänkt göra till er som ha fördommar till att jag är tillsammans med viktor,
ni tkr säkert, hur kan man vara tillsammans med nån man inte ha träffat ska jag vara ärlig och säga de sa jag också innan ja börja prata med viktor. men egentligen vad behövs för att man ska vara tillsammans med nån? vad är de viktigaste i ett förhållande? äre att man ska kunna kramas å pussas? okej, nog kommer jag sakna att jag inte kan göra de. men är det allt som behövs för att ett förhållande ska funka?
ni tycker säkert att man inte kan älska nån man inte ha träffat men där har ni fel. jag ha pratat med han i snart 3månader jag vet typ nästan allt om han. han får mig verkligen att vara lycklig, han betyder verkligen jätte mycket för mig och jag gillar han sjukt mkt och ingenting i världen kan ändra på de. så till er alla från mig så ja, ni kommer säkert inte bry er ett skit om vad jag skrev men jag är verkligen jätte kär i han. men..
aja hade:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra sagt melle!

2011-04-04 @ 21:55:28
URL: http://justjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0