hhehe, tänkte köra igång med de här:D

1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. En person du ser upp till
5. En bild på dig för 1 år sedan
6. Bloggarna du läser
7. Vem är den roligaste du vet?
8. En ny tagen bild
9. I din väska finns...?
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
12. Fem bilder som gör dig glad
13. Ett kort någon annan tagit på dig
14. Tre webbsidor jag ofta är inne på
15. En person/kändis du önskar att du träffat
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Här handlar jag helst
19. En vän som bor långt ifrån
20. En bild jag aldrig har publicerat förut
21. Jag som lite
22. En tv-serie du älskar
23. Ditt favorit nagelack
24. Mina förebilder
25. Detta är jag beroende av
26. Något du vill ha just nu
27. Ditt framtida bröllop
28. Favoritmat
29. Ett ögonblick som jag vill minnas förevigt
30. Detta vill jag köpa just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0