dag 1 - berätta om dig själv,


ja, som ni redan ha förståt heter jag melina jag bor i nyhamn, men min mamma och lossas pappa. och mina storasystrar som heter Josefine och Jaqueline sen har ja en lillasyster som heter Thelma, fast vi har inte samma mamma, så hon bor hos sin mamma

är just nu tillsammans med min finaste pojvkän, Viktor:D

hur är jag som person då?är nog för de mesta glad, fast kan bli väldigt sur också för den delen, jag är en väldigt osäker person som inte riktigt vet vem jag är, tycker att alla andra är bättre än mig, antar att jag kommer få reda på det någon gång snart men än så länge har jag inte riktigt hittat mig själv, svårt att skriva om mig själv när man inte riktigt vet. kan ge det ett försök, jag har väldigt svårt att bli kär, men lätt för att börja gilla någon, självförtroendet är väl inte på topp heller, är inte en sån person som tycker att jag själv är snygg, om någon komenterar någonting om mitt utseénde tar jag inte åt mig bara om det är något dåligt jag vet att det borde vara tvärt om men det bara är så. mina vänner är det finaste jag har. vet inte vad jag skulle gjort utan dom.

eftersom ja har gjort de här tidigare så kopiera ja de och la till några saker hehe:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0