This pain is just too real


igår var jag ju med bästa jenna och jullan;D de var skit kul med massa skratt:D lyckad kväll kan jag säga, och det blev en heldel bilder också men ja lägger in dom sen:D
vad gör ja u då? inte ett skit, lr aa ja lyssna på musik, ska snart gå ner å duscha.
haha vi somna typ 12. haha:D
sen ikväll vet jag inte vad som händer, blir väl hemma lr nå..

jullan- melle?
jag-ja?
jullan- kissa eran katt orange??
HAHAHA

vi låg i soffan sen låg jullan på min axel, sen fick ja skit ont i nacken så ja typ "ändra" mig eller vad man ska säga sen..
jullan-gere, ja får ju bröstet i facet
jag sluta sen gjorde de ont igen
jullan- gere! jag får ju vårtinfluensan
AHHAA

puss(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0