i only wanna be with you


hejhej:D
sitter och lyssna på musik, ska snart gå ner å duscha, tro ja ska klippa lugg idag, åhh beslutsångest=/
men iaf idag så kom syon och prata om gymnasievalet, och vi ska på praso för er som inte vad de är så är den att vi ska välja en linje vi vill veta mer om. så då far vi till den skolan och kolla på de programmet. och jag vill verkligen inte börja gymnasie, att jag som 16 åring ska välja vad ja vill jobba med resten av mitt liv, nä inte kul. och jag har ingen aning vad ja vill bli när jag blir stor,
men ja valde iaf, bf, barn och fritidsprgrammet, hoppas de blir intressant iaf.
men pussss(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygggggg

2011-03-25 @ 20:17:03
URL: http://linaskriver.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0