Baby don't worry

Hejhej,:D Jag sitter i bilen hem, tänkte berätta lite vad som har hänt i storklinta..;) Igår så åkte jag och jacce i backen, skit kul tills.. Vi skulle åka en annan skogsväg, så for vi i skogen sen typ efter ett tag så visste vi int vars vi va, sen var vi på ett berg med bara djupsnö så vi gick två timmar med snowboard ner för ett berg, fyyfan vad jobbigt de va, men aja Sen idag åkte vi skoter lr vi tolkade med bobb, haha skit kul men mamma körde lite sakta med annars var de kul:D Sen när ja kommer hem ska jag och mamma fara och handla som sagt fyller jag ju år imorrn så vi ska handla saker till min tårta hihi;] Var väl allt jag hade att säga, men jag skriver när jag kommer hem Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0