stay with me

hejhej;D
förlåt för att min uppdatering ha varit sämst, men igår när jag komme hem var jag galet trött såå..
men idag min prao dom flesta kanske vet vars ja praoa för ni som inte vet så är jag på en förskola;D
kul men de kan bli lite jobbigt men alla barn;) fast dom är gaaalet söta, de känns som ja aldrig ha varit så där liten:]
men ja tänkte berätta lite vad som ha hänt osv...
idag så började vi och typ prata sen blev de att äta frukt, sen gick vi ut och spela kula hela klassen;D
förlorade:$
sen lunch, sen spelade vi lite spel sen va vi ute och körde kurrigömma;) så jävla länge sen de va:]
sen gick vi in och åt mellan mål, sen gjorde vi lite pärlplattor och armband;D
måste ba berätta lite roliga saker, så söt man kan va men iaf
vi vi ute och skulle leka tagen sen alla ba JAG VILL VARA PÅ MELINAS LAG WAAAHHH, typ ahha sen en kille Hugo heter han, han ba man har väl int lag i tagen,haha så söt,
sen igår satt ja med en tjej som heter Sofia sen åt vi hon ba helt random ba: du ser ut som en kille för att du ha så mycket hår på armarna HAHA
fast de värsta är att jag ha typ inge hår,
hehe, sen ikvl blire träning;D nya träningstider;D
va int så jätte pepp men..
aja pussss(L)


JUST DE, KMR SVARA PÅ FRÅGESTUNDEN SNART,
SÅ FRÅGA PÅ !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0